سایت فروشگاهی آماده ارزان
نوشته شده توسط : ساحل

شما در حال احضار این مقاله هستید سایت فروشگاهی آماده ارزان احتمالا به آن دلیل که قصد خرید سایت و یا طراحی سایت را دارید. برای داشتن وب سایت دو شغل می تاب انجام داد که یکی طراحی تارنما از پایه می باشد که در این طریق سایت مطابق با نیازها و خواسته های شما طراحی می گردد و شیوه دوم خرید وب سایت می باشد که در این شیوه دامنه و یا تارنما خویش را از بین دامنه ها و یا تارنما هایی که برای فروش گذاشته شده اند را می توانید خریداری نمایید.

قبل از آنکه پیوسته دهم هدف دارم اجزای ساختن دهنده یک تارنما را برای شما معرفی نمایم. یک وب سایت برپایی شده از دامنه، هاست و فایل های سایت طراحی شده که پهنه آدرس تارنما شما می باشد. برای نمونه همین وب سایتی که هم اکنون در آن هستید، آدرس صفحه را در مرورگر مشاهده نمایید، اسم دامنه این تارنما sitedar.com می باشد. یه پهنه بیچارگی به فضای هاستینگ دارد لغایت طراح وب سایت بتواند فایل های مربوط به سایت طراحی شده را بارگذاری نماید و سایت شما در اینترنت نمایش داده شود و در نهایت فایل های سایت شما که بدست طراح وب سایت اجرا می گردد و بر روی سرور بارگذاری می گردد. پس برای آنکه وب سایت تاسیس نمایید به دامنه، هاست و فایل های سایت نیاز دارید.

برای خرید سایت می توانید پس از یافتن وب سایت باره نظر با مدیر تارنما تماس حاصل فرمایید و پیشنهاد خود را اعلام نمایید و در ضمن سایت هایی وجود دارند که مدیران وب سایتی که قصد دارند سایت خود را به فروش رسانند با مراجعه به این تارنما ها می توانند سایت خود را می توانند برای فروش پیمان دهند شما با مراجعه به این سایت ها می توانید سایت هایی که برای فروش پیمان گرفته اند خریداری نمایید.

در صورتی که در صدد تاسیس وب سایت از جهت شناسایی کالا و خدمات خود در اینترنت هستید بهتر است وب سایت اختصاصی طراحی نمایید زیرا هزینه آن چندان تفاوتی با خرید تارنما ندارد و همچنین وب سایتی که قصد خرید آن را داشته باشید ممکن است کاملا مطابق با نیازها و خواسته های شما پیاده سازی نشده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: